7 نکته برای رشد صفحه اینستاگرام مراکز آمورشی
بازاریابی فارغ از هر زمینه ای که درش فعال هستید یک رکن جدا نشدنی تلقی از کسب و کار شما می شود. این روز ها اینستاگرام به دلیل قرار گرفتن در گروه پر بازدید ترین شبکه های اجتماعی در زمینه ی بازاریابی توجه بسیار زیادی را سمت خودش جلب کرده است.
در نگاه اول امکان دارد بازاریابی در اینستاگرام بسیار ساده به نظر برسد ولی زمانی که هدف گذاری برای این شبکه اجتماعی میشود متوجه می شویم که به هیچ عنوان ساده نیست و نیاز به تلاش و برنامه ریزی بسیار دارد.این مقاله آفیس کوچولو تمرکز بر روی نحوه ی محتوا گذاری در صفحه اینستاگرام مراکز آموزشی دارد. قبل از خواندن قاله توجه کنید که اگر تصمیم به برنامه ریزی برای رشد صفحه مرکز آموزشی خود دارید لازم است که به حد کافی صبور باشید و در کار خود مداومت داشته باشید.
مواردی که این مقاله اشاره می کند :
- مداومت در پست گذاری
- داستان سرایی
- درگیر کردن دانشجو ها
- بارگذاری پست
- ساختن زیبایی
- گذاشتن بازخورد دانشجویان
- گذاشتن دستاورد دانشجویان
مداومت در پست
مداومت در پست یک موضوع حیاتی است، در صورت مداومت نداشتن در محتوا گذاری ممکن است دانش آموزان و والدینشان علاقه شان نسبت به مرکز شما را از دست بدهند از دست بدهند. به همین دلیل خیلی توصیه می شود که پروفایل خود را فعال نگهدارید. فعال نگهداشتن در اینستاگرام به معنا پست گذاری منظم، استفاده از استوری ها، هایلایت و… است. شما خود را به جای افراد بگذارید عدم یاد آوری در دنیای امروز که میزان تبلیغات بسیار زیاد است می تواند مشتری بلقوه شما را به سمت مراکز آموزشی دیگر سوق دهد.
داستان سرایی
هر موسسه داستانی برای نقل کردن دارد. داستان سرایی می تواند از طریق استوری ها انجام شود. داستان های برند خودتون را نقل کنید و اجازه بدین افراد با شما در تعامل بمانند. انسان ذاتا علاقه زیادی به داستان دارحتما الان در فکر این هستید که چطور داستان بگویید. اولویت داستان شما می تواند داستان تاسیس موسسه شما باشد.
درگیر کردن دانش آموزان
وبینار های اطلاعاتی برای دانش آموزان در اینستاگرام برگذار کنید، این روش باعث میشود که دانش آموزان درگیر شوند. طراحی بازی های جذاب برای دانش آموزان نرخ درگیری آن ها را بالا می برد.و این روش باعث می شود که دانش آموزان موارد جدیدی یاد بگیرند ، مهارتشون رو بیشتر کنن و بیشتر راجعبه موسسه شما بدانند.
بارگذاری محتوا
پست کردن محتوا شامل ویدیو و عکس آن هم به صورت منظم خیلی به دیده شدن بیشتر صفحه اینستاگرام کمک می کند. با این حال یکسری نکات در رابطه با این موضوع است که نیاز است بدانید:
- پست های بلند در حال حاضر ویو بسیار کمی دارد، به خصوص برای افراد جوان( سعی کنید زمان ویدیو های روزانه شما بیشتر از 18 ثانیه نشود)
- اگر اطلاعات زیاد به مخاطب بدی خسته می شود.
- پس از انتخاب محتواتان تمرکزتان را روی کپشن بگذارید، کپشن باید حاوی اطلاعات کوتاه و ارزشمند باشد.
- در اینستاگرام شما می توانید 10 عکس یا ویدیو را همزمان پست کنید.
- برای رشد بهتر صفحه تان در اینستاگرام از تمام ویژگی های اینستاگرام از قبیل ویدیو ، عکس ، تعداد کمی ریلز و.. استفاده کنید
ساختن زیبایی
اینکه با محتوا خودتون سازگار باشید خیلی اهمیت دارد.تولید محتوای شما باید در سبکی متناسب با خودتان باشد و آن سبک به شکل امضا شخصی برایتان عمل کند.یک سری از افراد ممکن است از ساختمان محتوا بگذارند، بعضی از زیرساخت های آموزشی و برخی از دانش آموزان. هدف کلی از این کار این است که توجه دانش آموزانی که می خواهند در آینده دانش آموزشما شوند را جلب کنید.
به اشتراک گذاری بازخورد دانش آموزان
هر برندی برای قانع کردن مشتری های خود نیاز دارد که بازخورد مخاطب هایش را نشر دهد. برای مارکتینگ آموزشی نیز به اشتراک گذاری فیلم ، عکس و متن بازخورد مخاطب ها یکی ازروش ها است . همچنین یک نکته موثر تر برای این کارکامنت دانش آموزان فعلی شما زیر پست هایتان است.
دستاورد دانش آموزان باید در اینستاگرام پست کنید.
دست آورد شامل نتیجه ملموسی است که دانش آموزان از سرویس شما داشته اند.
جمع بندی
اینستاگرام به دلیل بازدید بالایی که در طول روز دارد می تواند یکی از راه های موثر برای بازاریابی باشد، این بازاریابی می تواند شامل صفحات مراکز آموزشی نیست باشد. برای بهتر دیده شدن صفحه مراکز آموزشی در اینستاگرام نیاز است که در تقویم محتوایی خود یکسری نکات را رعایت کنید. این نکات در مقاله به جز توضیح داده شد.